Avatar billede oliv2147 Nybegynder
05. juni 2013 - 17:30 Der er 2 kommentarer

Søger ny gamer bærbar

Hej Eksperten.dk,
Jeg søger ny gamer bærbar. Jeg ville gerne have en af disse nye "Ultrabooks", med rimeligt god grafikkort. Samtidig ville det være utroligt dejligt med toutch skærm, da jeg mener at man får mere ud af Windows 8 med toutch.

Den må også gerne kunne starte hurtigt op osv, da jeg også bruger min bærbar i skolen. Jeg har søgt lidt, men det var ekstreme priser. Har i nogle forslag?
Tak
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juni 2013 - 18:58 #1
Kun meget få ultrabooks har gode grafikkort som er egnet til spil, de koster ganske rigtigt knaster.

Skal du spille krævende spil, så er mit råd du ser efter alm bærbar i prisklassen 7000-7500 kroner og op.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juni 2013 - 23:02 #2
Et andet godt alternativ er en rimelig (særligt grafikkortet) stationær til Game på og så en alm. ultrabook.

Vedrørende hurtig opstart mv. så skal du gå efter en som har SSD (langt hurtigere end HDD-HarDDisk)