Avatar billede Dino3 Nybegynder
26. maj 2013 - 20:04 Der er 11 kommentarer

Outlook.

Hej.

Min bærbare er gået død, der er bare lys i den, men den starter ikke.
Jeg har taget harddisken ud af den og forbundet den til min stationære med et USB ledningssæt.
Nu kan jeg åbne harddisken som en ekstern og få adgang til mine dokumenter osv.
Problemet er at jeg har et par mails som jeg gerne vil have ud, men jeg kan ikke finde mailboksen på den.
Det er outlook office 2007, og Windows 7.
Nogen der har et forslag?

På forhånd tak...
Avatar billede chris1607 Nybegynder
26. maj 2013 - 20:07 #1
Er det en mail som du kun kan få adgang til via den ødelagte pc?
Avatar billede Dino3 Nybegynder
26. maj 2013 - 20:17 #2
Hej.

Jeg håber at kunne få adgang til mailboksen på den harddisk jeg har pillet ud fra den stationære som jeg har sat den til.
Jeg ved så bare ikke hvor jeg skal lede efter mailboksen, om det er under programmer i office, eller om det er under bruger...
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. maj 2013 - 20:28 #3
Hej.

  Du skal lede efter OST-filer. De ligger som regel i kataloget [C:\Users\%UserName%\AppData\Local\Microsoft\Outlook].
  De indeholder dine Outlook-data.

De bedste hilsner
Avatar billede am2oft Praktikant
26. maj 2013 - 21:46 #4
søg  efter "*.pst" der skulle alle outlook data ligge.

Mvh.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. maj 2013 - 08:30 #5
#4

Der er ikke altid PST-filer; OST-filerne vil f.eks. være tilgængelige, hvis du kører cached mode og kan konverteres til PST-filer.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. maj 2013 - 16:13 #6
For at finde filerne så mener jag man skal i mappeindstilliger og fjerne et par tjektegn, så man kan få dem synliggjort.
Det samme gælder for søgning. Her skal man søge i skjulte filer.
Formoder at fremgangsmåden er den samme som i xp.
Avatar billede Dino3 Nybegynder
27. maj 2013 - 20:33 #7
Tak for det, det var lige hvad der skulle til..
Avatar billede Dino3 Nybegynder
27. maj 2013 - 20:36 #8
Hvordan er det lige at jeg giver point?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. maj 2013 - 22:14 #9
Du beder den, der har været til hjælp, om at lægge et svar. Når du godkender svaret, tildeles point.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2013 - 17:45 #10
Så lægger jeg et svar du kan bruge til lukning.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2013 - 17:47 #11
Hov det var måske en fejl. Hvis det ikke var mit indlæg #6 der hjalp dig ser du bort fra mit svar.