Avatar billede chris1607 Nybegynder
26. maj 2013 - 20:01 Der er 6 kommentarer

Login modul

Hej alle samen.
Jeg skal bruge et login system, hvor folk skal kunne login, oprette sig, og ligge et profil billede ind,
lige som på fb hvor folk kan alle de der ting :D

Med venlig hilsen
chris1607 :D
Avatar billede keysersoze Guru
26. maj 2013 - 21:48 #1
Det får du næppe nogen til uden videre at lave - undersøg i stedet de muligheder systemer som wordpress og lignende kan tilbyde.
Avatar billede chris1607 Nybegynder
26. maj 2013 - 21:57 #2
Jeg vil heller ikke have en til at bygge det. Jeg vil gerne bare hører folkes mening om hvad for et system der er godt :D
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2013 - 16:19 #3
Jeg kan sagtens lave en hjemmeside på 2 min hvor du kan oprette en bruber. Upload billede af dig selv. Men vil de give mening?
Skal den ikke kunne andet?
Eller kig på Wordpress og Drupal. De er begge PHP og lige at gå til.
Avatar billede chris1607 Nybegynder
06. juni 2013 - 21:17 #4
Du skal kunne skrive ca. det samme som på FACEBOOK, det er til en sportforegning.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2013 - 08:53 #5
så lav en facebook gruppe? Sværere er det ikke :)
Du får ikke nogen hjælp ved bare at skrive jeg skal bruge sådan noget der sådan ca. Gerne for 5 min siden...
Avatar billede chris1607 Nybegynder
07. juni 2013 - 16:57 #6
Hvis du ikke har et svar så lad være med at skriv, jeg kan jov ikke bruge det du skriver til noget :D