Avatar billede petersen7913 Forsker
10. maj 2013 - 13:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Markere enkelte rækker i formularen

Mit Acces/VBA er blevet lidt rustent, så be pænt om hjælp :)

Jeg har en query (select distinct(varenr) from ....)

Jeg viser resultatet af querien i en form, hvor jeg gerne vil have en checkboks til hver række, så brugerne kan markere hvilke data de vil arbejde videre med. (2000+ data er liiige i overkanten).

Når jeg sætter en checkboks ind slår en markeing igennem på alle rækker .... så hvordan gør jeg for at markere nogle af rækkerne? Bagefter looper jeg gennem og tester på markeringen, det er (indtil videre) ikke et problem.
Avatar billede terry Ekspert
10. maj 2013 - 15:17 #1
try adding an extra field to the table (yes/no)
Avatar billede petersen7913 Forsker
11. maj 2013 - 17:32 #2
Terry - thanks I will try :)

And ... I found and old example with multiple select in a listbox, I will try that as well.
Avatar billede terry Ekspert
11. maj 2013 - 18:10 #3
thanks, hope you get something working