Avatar billede Grillmesteren Nybegynder
09. maj 2013 - 20:38 Der er 2 kommentarer

Invalid Resx file

Hej er der nogen som kender en løsning på fejlen "invalid Resx file" i VB2010. Jeg er ved at hive håret af mig selv, efter at have brugt 6 måneder på mit program. Nu kommer denne fejl op, hvilket gør at jeg ikke kan ændre designet på programmet. se vedhæftet billede som viser fejlen. håber der er nogle derud som kan hjælpe, jeg har søgt på google og kan se at jeg ikke er den eneste som har stødt på denne error code, men jeg har ikke set nogen løsning endnu.
Avatar billede Grillmesteren Nybegynder
10. maj 2013 - 19:45 #2
Hej jeg har søgt på msdn forumet. Og prøvet disse løsninger. Men efter lang tids prøvning af mange funktioner. Viste det sig at årsagen skyldtes at mit program var lavet i netframwork 2.0 og efter opdateringer i vb2010express kan man altså ikke bruge netframwork 2.0 mere. Men hvis jeg under debug i programmet ændre programmet til at køre i netframework 4.0, kan jeg bruge programmet igen. Dog en backup udgave, den nuværende udgave kunne ikke tilbagekaldes, men jeg må sige at det er underligt at man laver en opdatering, som fusker de gamle netframework 2.0 programmer op :-(. Ellers tak for linket.