Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
02. maj 2013 - 20:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny Gamer skærm til gtx 680?

Hej Eksperter. Jeg skal bruge en ny skærm og jeg har et gtx 680, i min PC. Men er det, det værd at smide penge efter en 120hz skærm. istedet for en 60hz skærm?, jeg spiller spil som Mincraft, Battlefield 3, Far Cry, Modern Warfare 3, Black Ops 2. i fremtiden måske 2 år køber je endu et gtx 680 i smider i.

alt i alt er det værd at købe en 120hz skærm?
Avatar billede DomiinoDK Nybegynder
03. maj 2013 - 12:20 #1
Jeg vil mene JA! Der er ingen sammenligning når man holder en almindelig skærm op ved siden af en rigtig 120Hz Skærm + du har mulighed for 3D når du kommer op i den størrelse, og hvem ved om der snart kommer mere og mere 3D på gamermarkedet.

Så meget mere koster de jo heller ikke. En go skærm 120Hz 24" koster ca. 2.500,-. BenQ har f.eks lavet nogen fede nogen.
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
03. maj 2013 - 23:19 #2
tak gider du lægge et svar :)
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
04. maj 2013 - 17:48 #3
jamen okay så :)