Avatar billede prof2004 Nybegynder
02. maj 2013 - 11:22 Der er 1 kommentar

mail hosting firma søges

Jeg har problemer med min nuværende hosting firma.
Min outlook kan ikke får forbindelsen til server hos min webhotel.
Engang imellem virker den fint andre gang virker den ikke.

Og det er outlook 2007 med imap opsætning.
Er der nogen af jer der kan anbefale "et godt og robust" webhosting firma?

Så vidt jeg fik svaret på en tidligere gang, så skyldes fejlen fordi jeg bliver angrebet af spam, og så lukker det for adgang.

Tak
Avatar billede dsane Praktikant
05. maj 2014 - 00:44 #1
Jeg vil anbefale en løsning med "Office 365 Small Business" eller "Office 365 Small Business Premium". Enkelt sagt, så er det hele placeret i "skyen" med adgang fra tablets, telefoner, PC'ere.

Det er billigt og altid tilgængeligt. Hvis du vil teste det, så er den første måned typisk gratis. Der laves du så hele opsætningen, og hvis det efter en måned ikke tiltaler dig, så har det ikke kostet dig noget som helst.

Du har også, i office 365, mulighed for at opsætte et elegant men simpelt site til firma hjemmeside.

Det hele hostes hos Microsoft og sælges af forskellige danske firmaer. Jeg vil anbefale de større firmaer; TDC, Atea etc. simpelthen fordi deres support er  bedre.

Undersøg prisen på pricerunner el. lign. for det er det samme produkt der sælges til forskellige priser.

Læs evt. mere om Office 365 her: http://office.microsoft.com/da-dk/business/hvad-er-office-365-til-virksomheder-FX102997580.aspx