30. april 2013 - 20:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny hovedtelefoner

Hey alle i kloge mennesker. Jeg går og overvejer at købe nogle nye trådløse hovedtelefoner. What to buy? Jeg har lidt kig på RS170, eller RS220 fra Sennheiser, men synes der er blandede anmeldelser og gider ikke give 3k for et produkt der levere en kvalitet til 1000 kr. Nogen herinde der ved lidt om what's what?

Jeg er ikke teknisk anlagt hvad angår lyd og lydtermer, så hold gerne snakken til let forståeligt dansk. :) Er der en der bare er NØDT til at lire et fedt udtryk af, bedes det gerne forklaret :D

På forhånd tak for hjælpen.
10. maj 2013 - 16:17 #1
Hmm... det var ikke meget hjælp der var at hente her? :)
29. maj 2013 - 17:22 #2
Vi lukker
Avatar billede ChrW Nybegynder
29. maj 2013 - 18:06 #3
Det er ligesom alm. højtalere et spørgsmål om smag og komfort. Jeg har selv brugt Sennheizer i årevis, og været godt tilfreds. Men gå dog ud og prøv dem af, og kontroller prisen. Der kan være store prisforskelle. Du kan sammenligne priser hos pricerunner.