Avatar billede mjeskin Nybegynder
23. april 2013 - 11:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgning ud fra dato - før generering af rapport

Hej

Jeg sidder pt. med følgende udfordring.

Jeg har oprettet en formular, hvori der indtastes forskellig data. Dette gemmes i en tabel. Efterfølgende laver en forespørgsel nogle beregninger, som vises i en rapport. Det er her udfordringen er.

Jeg har lavet en formular (pop up), som giver mulighed for at vælge et dato interval. Dermed bør dette fremkomme i rapporten. Altså det interval jeg har valgt. Eks. d. 21-04-2013 - 23-04-2013.

Overordnet set er det en søgefunktion til at genere en rapport jeg søger.

Der er tale om Access 2010.
Avatar billede terry Ekspert
23. april 2013 - 12:28 #1
In the query include some calculated fields which get their values from the date fields on the form. Then if the rfeport is based on teh data from the query the dates will now be available on the report.

http://www.599cd.com/tips/access/forms-formname-field-notation/
Avatar billede mjeskin Nybegynder
24. april 2013 - 12:29 #2
Jeg fandt en løsning. Noget ala. det du postede. Så du får lige nogle point.
Avatar billede terry Ekspert
24. april 2013 - 12:48 #3
great
Avatar billede terry Ekspert
24. april 2013 - 15:19 #4
mange tak