Avatar billede Nikolajback Nybegynder
21. april 2013 - 16:21 Der er 13 kommentarer

Min computer

Hej
Jeg har windows 8 på min computer. Da jeg loggede på var det helt normalt, men da var dog et vindue i projekt linien, der stod ikke hvad det var eller noget, så jeg prøvede bare at lukke det ned. Da jeg lukkede den ned blev min skærm helt sort og jeg kan kun se min mus.. Nogen der kunne hjælpe hurtigt kunne bare være dejligt :-)

Mvh. Nikolaj.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. april 2013 - 16:29 #1
Du skriver ikke om du kan gå tilbage til Metro skærmen?
Træk musen helt op i højre hjørne eller tryk på Windows tasten.
Avatar billede Nikolajback Nybegynder
21. april 2013 - 16:34 #2
Når jeg trykker på windows tasten er den stadigvæk helt sort.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. april 2013 - 16:41 #3
Kan du komme i fejlsikret tilstand ved under opstart at spamme F8?
Avatar billede Nikolajback Nybegynder
21. april 2013 - 16:48 #4
Har prøvet, men uden held..
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. april 2013 - 16:52 #5
Hvor gammel er den ? og er det en Bærbar eller stationær?
http://imageshack.us/photo/my-images/443/fejlsikkermedcmd.png/
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2013 - 17:03 #6
Prøv #5, hvis det ikke virker, når den er opstartet, kan du så holde Win knappen nede og R og få Kør  frem. Skrive : msconfig klik på faneblad boot og klik på Sikker start, genstart.

http://i.imgur.com/NC24rIV.png
Avatar billede Nikolajback Nybegynder
21. april 2013 - 16:56 #7
Det er en stationær. Den er nok ca. kun 3-4 måneder gammel.
Avatar billede Nikolajback Nybegynder
21. april 2013 - 17:09 #8
Kan igen af delene.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. april 2013 - 17:14 #9
Lige for at få det på det rene ser du BIOS under opstart? har du en Windows installationsDVD?  giver den dig mulighed for reparation under opstart? hvis du provokerer ved at fjerne strømmen?
Avatar billede Nikolajback Nybegynder
21. april 2013 - 17:22 #10
Ved ikke hvad det der BIOS er. Har Windows installationsDVD.
Den giver ikke mulighed for reparation under opstart. har prøvet at fjernestrømmen.
Avatar billede Nikolajback Nybegynder
21. april 2013 - 17:23 #11
Vent! Den virker sgu :-)
Mange tak for hjælpen.. ;-P
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. april 2013 - 17:36 #12
Så lg lige et svar og accepter jeg samler ikke point:-)
Avatar billede Nikolajback Nybegynder
21. april 2013 - 17:42 #13
Tak