Avatar billede chris92n Nybegynder
14. april 2013 - 01:27 Der er 6 kommentarer

Mangler en venlig sjæl til et logo

Hej alle fra Eksperten.dk

Jeg mangler en venlig sjæl, som kan hjælpe mig med at lave et logo til min hjemmeside.

Hilsen Chris.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
14. april 2013 - 06:16 #1
Kan du uddybe emne farve navn evt med link til hjemmeside ?
Avatar billede chris92n Nybegynder
14. april 2013 - 10:51 #2
Hej

Hjemmesiden er ikke oppe endnu, da jeg er ved at udtænke hvordan det skal se ud.

Men jeg ved dog hvordan Logoet skal se ud. Kan sige som tillæg at det skal kunne være på et visitkort :)
Avatar billede Jlarsen123123 Nybegynder
14. april 2013 - 13:28 #3
Hej.

Jeg vil være meget interesseret i at hjælpe dig.! ;)
Avatar billede chris92n Nybegynder
14. april 2013 - 20:10 #4
vil dog lige sige, at jeg ikke har penge at give. Men dog bare håber på en venlig person, som har lidt fritid de ikke ved hvad skal gå med. :)
Avatar billede AmandaSS Nybegynder
07. november 2013 - 11:11 #5
Hej Chris. :) Jeg skal netop i gang med et projekt i faget "Kommunikation/it" i gymnasiet, hvor jeg skal designe et logo. Jeg går i 3.g og har faget som linjefag på A-niveau. Hvad handler din hjemmeside om?
Avatar billede chris92n Nybegynder
09. november 2013 - 20:56 #6
Hej,

Hvis du stadig gerne vil lave et logo for mig, så må du gerne lige kontakte mig herinde :)