Avatar billede sonjao3v Nybegynder
09. april 2013 - 14:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bookingsystem og MySQL

Jeg (som er uerfaren) forsøger at oprette et bookingsystem på en webside, men har problemer med at få MySQL til at connecte. Er der en venlig sjæl, som vil hjælpe mig?

Jeg har kopieret alle siderne ind i en mappe på webstedet; men jeg kan ikke indlæse admin.php i browseren og får fejlmeddelelsen. Jeg kan ikke gennemskue om databasen er korrekt sat op, for jeg har jo bare forsigtigt fulgt instrukserne. Systemet hedder Meeting Room Booking System 1.4.8 fra http://mrbs.sourceforge.net/ og min udbyder er b-one.net.
Avatar billede thomas Praktikant
13. april 2013 - 16:16 #1
Er det kun admin.php der ikke kan læses? Hvad med selve forsiden til det?
Er det et specifikt fejlmeddelelse der vises?

Lidt mere information om problemet og det vil blive nemmere at hjælpe dig.

-Thomas
Avatar billede sonjao3v Nybegynder
15. april 2013 - 12:46 #2
Jeg har prøvet at læse index og admin.php ind. Ingen af dem kan læses i en browser.
Det er ikke en specifik fejlmeddelelse, der bliver vist. Bare den her: "The requested URL/booking/admin was not found on this server".
Bare spørg og jeg vil forsøge at svare det bedste jeg kan.
- Sonja
Avatar billede sonjao3v Nybegynder
24. april 2013 - 10:48 #3
Jeg lukker spørgsmålet. Har fået svar andet sted fra.
Avatar billede sonjao3v Nybegynder
10. juni 2013 - 09:44 #4
Jeg lukker hermed spørgsmålet.