Avatar billede Jannickhess Professor
26. marts 2013 - 23:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg har en windows 7 starter bærbare computer.

Jeg har lavet koden til Wifi om, og nu kan jeg ikke logge på internettet med min Nokia Booklet 3G

Mens der måske er nogen der svarer herinde, prøver jeg stadig at få det til at fungere igen.

Jeg har sat pcen i mit store tv.

Og jeg har sat den ud af flytilstand

JH
Avatar billede 220661 Ekspert
27. marts 2013 - 07:36 #1
Og du kan ikke huske koden?
http://nirsoft.net/utils/wireless_key.html
Skulle kunne finde den, hvis du installerer på din pc.
Avatar billede Jannickhess Professor
17. april 2013 - 23:01 #2
Jeg er selv kommet frem til en god løsning
Jeg fik af en kammerat at vide at jeg skulle prøve at
resætte routeren, Dette vidste jeg godt, fra tidligere, men det var sværere at kunne komme ind på routeren det rigtige sted og rette i password, nu er koden ændret til en ny kode.

Og det hele virker på alle mine maskiner.

Jeg er desværre ret dårlig til engelsk, så når ting står på engelsk kan det være svære for mig at forstå hvad jeg skal gøre.

Så nogle af de vigtigste programmer jeg har kørende på pcén er på Dansk.

Tak for dit forslag, men jeg selv kunne desværre ikke bruge det til noget.

Så jeg lukker ?

Hilsen

JH