Avatar billede ranni Forsker
26. marts 2013 - 10:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ashampoo Video Styler

Hej.
Jeg har megen glæde af Ashampoo brænderprogram og købte så også
Ashampoo Video Styler.
De aller fleste videoklip, jeg ønsker at behandle figurer kun med: NO CODEX.
Jeg søger så på nettet under: Ashampoo Codex - - men alle fører kun til obskure scannerprogrammer, der kan alt - - hvis bare lige jeg sender mit kortnummer.
Kan I hjælpe med et link til en hæderlig side ??
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. marts 2013 - 10:33 #1
Avatar billede ranni Forsker
26. marts 2013 - 17:37 #2
Jeg hentede  K-Lite Mega Codec Pack og Gspot.
En af dem hentede også en masse lort, -  faner med: DIN PC er i fare, ER din PC langsom. og lignende crap.
Jeg kører lige en gendannelse for at forhåbentlig at komme af med det utøj.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. marts 2013 - 17:25 #3
Både Gspot og K-Lite er ok programmer/codec pack.
Kig efter bedre download mulighed, vær obs på under install at få sagt nej til alt muligt (ingen auto install).
Avatar billede ranni Forsker
27. marts 2013 - 19:28 #4
Hej.
Jeg downloadede kun K-lite og fik ikke noget crap.
Nu virker Video Style.
Jeg er meget opmærksom på, hvor jeg downloader fra og er særlig opmærksom på alle de gratis programmer.
De er som regel gratis fordi nogen har betalt for at få noget med.
Ikke alle skilter med det, så selvom man afviser tillæg sniger det sig ind.

NielsErik !!! Vil du sende et svar
Avatar billede NielsErikK Juniormester
28. marts 2013 - 08:21 #5
Jeg måtte selv smide ASK ud fra et par pcer for 14 dage siden, fordi jeg var uopmærksom under en install (lidt ironisk når jeg jævnligt advare folk, men jeg "sov"/var optaget af noget andet).

Langt de fleste gange kan man sno sig uden om, men du har ret i man skal ha et øje på hver finger he he.

Tak for "påskeægget" (point)  :-)