Avatar billede tinaw25 Nybegynder
21. marts 2013 - 10:57 Der er 1 løsning

FCKeditor snakke sammen med database

Hejsa

Jeg har lagt en fckeditor på min hjemmeside, hvor jeg har fået fileupload på.

Men når jeg skal oprette et indlæg eller redigere et eksisterende indlæg. Kommer den op og siger:

A potentially dangerous Request.Form value was detected from the client (ctl00$ContentPlaceHolder1$txtCkEditor="<p>Her skal st&aring...").

Jeg ved ikke lige helt hvordan jeg skal gribe den fejl an?
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
21. marts 2013 - 11:39 #1
Lavede en valedate på min page og så virkede det