Avatar billede Soprano Nybegynder
02. marts 2013 - 18:56 Der er 3 kommentarer

Løser Knapper til acer bærbar?

Hejsa exp.

Kan det virkelig passe at man ikke kan få en løs knap til en acer aspire 7736ZG uden at man skal skifte hele tasteturet? Jeg mangler "pil op"

Håber nogen kan hjælpe. google kunne ikke

MVH
Avatar billede kgkg Nybegynder
02. marts 2013 - 22:56 #1
Det er HELT normalt at men ikke kan købe løse taster.

Hvis du er heldig at finde nogen som har løse taster liggende, så er det fordi de har et evt. defekt tastatur liggende.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. marts 2013 - 09:14 #2
Jeg er enig i #1. Har selv været i samme situation med en Hp bærbar, hvor meldingen var den samme.
Avatar billede Progu Nybegynder
05. marts 2013 - 14:12 #3
Hej :-)
Vil give de 2 andre ret, det er svært at finde løse taster i dag, producenterne producere dem simpelhen ikke til løssalg :(

Desværre...

Hvis, så er der et nyt tastatur til din model her.
http://produkt-guiden.dk/KB.I170A.037

Dbh.