Avatar billede jakoba Nybegynder
12. august 2001 - 18:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kategori fom mobiltelefonspørgsmål

Der kommer en hulens masse spm om mobilbørger, så hvad med:

mobiltelefoner:
      programmering.
      hardware,
      ???

eller måske spredt:

programmering:
      mobiltelefoner
hardware:
      mobiltelefoner
???
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. august 2001 - 19:55 #1
Øhh
Jeg vil være STÆRK modstander af at eksperten bliver mobilsite !
Hvorfor ikke bruge nogle af de andre sider der findes til det ?
Mobiltelefoner har efter min mening ikke meget med computere at gøre.
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. august 2001 - 20:20 #2
Helt enig. Og jeg var også helt fri for alle de mobilspørgsmål.
Derfor forslaget. så de kommer ud i deres egen sandkasse, man kan lade være at kikke på :-))
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. august 2001 - 20:28 #3
Bortset fra det så handlet mobilbørger jo om netværk. datakompression og transmission og en hulens masse elektronik, så jeg ville nok kalde det IT.
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. september 2001 - 18:22 #4
Nå, det var nok en dum ide :)