Avatar billede NBAKK Nybegynder
18. februar 2013 - 12:25 Der er 1 kommentar

Windows aktivering

Hej,

Jeg forsøgte at indtaste min produktnøgle, da beskeden kommer frem at "N is not a valid character", hvilket er lidt forvirrende, da det står i min Windows 8 produktnøgle. Er der nogen som kan hjælpe? Det ville betyde RIGTIG meget!

Mvh.
Nathalie
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2013 - 13:11 #1
Desværre fungerer Microsoft tvungne aktivering meget dårligt.
Min legale nøgle blev også afvist. Jeg kontaktede per telefon Microsoft support. En medarbejder der læste så en lang række kode tal op for mig. Jeg skulle så for hvert tal (eller bogstav) svare med et fra min computer aktivering. Aktiveringen lykkedes, og medarbejderen var flink at tale med, men alligevel, det er uaceptabelt at gøre kunderne så megen ulejlighed.
Det kommer til at se sådan ud:
A: 184321
B: 703762
og fortsætter ned til H. Husk at gemme den kode, så du selv kan skrive den ind igen, hvis du skal geninstallere win8.

Win8 er, efter min og mange andres mening, et skod program. Men du kan få start knappen tilbage med Classic sheel. Og så kan du enda vælge mellem XP of win7 knappen.http://sourceforge.net/projects/classicshell/
Du kan læse om Classic sheel her:http://www.pcworld.dk/art/222163/tilpas-windows-8-efter-din-egen-smag?page=4