Avatar billede drinkit Praktikant
15. februar 2013 - 20:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Placering af logo på website

Hej.
Jeg er meget lidt grafisk indrettet, og programmerer normal kun.

Har nu lavet et layout - og skal nu have lavet et logo.
Men den måde jeg nu har skruet det hele sammen på (ingen baggrund endnu, og intet grafik overhovedet).. Samt layoutets opbygningen, gør at jeg har svært ved at se hvor logoet passer bedst ind.

Så vil bare høre jeres mening om følgende:

- Logo placering
- Logo størrelse
- Logo form

og eventuelt farver, som passer til hvad der tilbydes.

Indholdet på siden er endnu langt fra færdigt.

På forhånd mange tak for jeres inspiration/ideer og holdninger.

Web adresse: xup.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
15. februar 2013 - 21:09 #1
Jeg vil foretrække at placere logoet helt standard ... øverst i venstre hjørne. Men for at der er mere balance bør du nok lade menuen gå hele vejen over.

Størrelsen gør ikke så meget, men en højde på cirka 60 pixels er nok bedst. Det kan jo enten være blåt som dine overskrifter, men du kan også tage en rød for at give det mere kontrast.
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
17. februar 2013 - 13:42 #2
Du kunne også placere det i midten i mellem xmas urge prgrammers og din menu.

Hvis du skulle placere logoet ude i venstre hjørne, ville jeg menu at du skulle lave siden lidt større.

Er det med vilje at den fane der hedder cases er svær at få øje på??
Avatar billede drinkit Praktikant
17. februar 2013 - 13:48 #3
Tak for jeres bud. Jeg går i tænkebox :)

Ang. Cases fanen, så burde den være ligesom de andre (padding og margin).. Har lige ændret lidt i CSS'en..
Er det bedre nu? (Evt. screenshot - og hvilken browser bruger du?)
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
17. februar 2013 - 16:56 #4
Super, nu ser det godt ud
Avatar billede drinkit Praktikant
17. februar 2013 - 23:58 #5
Tak for hjælpen. Smid svar :)
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
18. februar 2013 - 08:03 #6
Svar