Avatar billede jjbirk Nybegynder
03. februar 2013 - 15:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Log ind script

Hejsa.
Jeg leder efter et log ind script hvor nye bruger kan oprette sig men kan ikke logge ind før en admin har godkendt den.
Skal være sådan, at når en ny bruger har registeret sig, får jeg en mail om det, når jeg så har godkendt dem før de en mail om, at brugeren er godkendt.
Det skal være MEGET nemt at installere og opsætte.

Jeg har søgt længe på nettet men kan ikke finde noget, så nu håber jeg der er en der ligger inde med sådan et eller har et link.
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
03. februar 2013 - 15:43 #1
Du kunne søge på www.libris.dk og finde hæftet "Start på PHP5". Bag i hæftet er et bruger log in script der bare skal tilrettes med mail funktioner.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
03. februar 2013 - 16:09 #2
Henrik.
Kniber det med at læse ??????
jeg søger efter et link hvor det kan hentes.
Avatar billede olebole Juniormester
03. februar 2013 - 17:58 #3
<ole>

Link

/mvh
</bole>
Avatar billede jjbirk Nybegynder
03. februar 2013 - 18:11 #4
Og hvor er så lige et der sender en mail til admin om der er en ny bruger der skal godkendes inden log in ????????
Avatar billede olebole Juniormester
03. februar 2013 - 19:33 #5
Jeg tvivler på, du kan finde et 'Constructed for jjbirk' script. Du må naturligvis påregne selv at skulle foretage en (hel) del rettelser.

Umiddelbart lyder det nu ikke som et login script, du efterspørger - men et helt brugersystem(?)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
03. februar 2013 - 20:57 #6
:-) det jeg søger er et system så man kan oprette sig som bruger på en hjemmeside, men inden man får lov til at logge ind skal man godkendes af en admin.
Når en bruger så har oprettet sig får admin en mail om der er en ny bruger, når så admin har godkendt personen, får brugeren en mail og derefter kan brugeren logge ind på siden.
Avatar billede olebole Juniormester
03. februar 2013 - 21:35 #7
- altså skal du søge på brugersystem, men du skal stadig påregne at tilrette en del
Avatar billede jjbirk Nybegynder
03. februar 2013 - 21:45 #8
:-) ok ja det skal man nok, bare det er til at finde ud af :-)
kender du et link til sådan et
Avatar billede jjbirk Nybegynder
06. februar 2013 - 21:27 #9
Ingen der ved hvor man kan downloade sådan et bruger system
Avatar billede olebole Juniormester
06. februar 2013 - 21:41 #10
Det er vist noget af det letteste at finde på nettet. En søgning på "php user system" giver 115.000.000 hits, så det er ikke svært at finde noget. Du må dog stadig påregne at skulle tilrette til dine specifikke ønsker  =)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
10. februar 2013 - 16:16 #11
Mærkeligt når man spørger efter et link, bliver man henvist til google. så kan jeg sku svare på alle spørgsmål her inde, ikke meget hjælp.
Jeg er da godt klar over der ligger mange, men kan da stadig ikke finde sådan et jeg søger, det var nok derfor jeg spurte efter et link.
Men ok, ikke den store hjælp her.
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2013 - 17:09 #12
- og vi andre kan så undre os over, hvor hamrende forkælede visse mennesker er!

Du kan som sagt ikke forvente at finde et script, som præcis opfylder dine krav. Du kan ikke forlange, ar der absolut skal ligge et færdigt script til dig ude på WWW.

Men ligesom vi efter din mening ikke besidder de store evner til at hjælpe dig, besidder du efter min mening ikke de store evner til at hjælpe dig selv.

Der er kun én, der kan lære dig at programmere - og det er dig selv. Uden din egen medvirken, kan du ikke lære noget somhelst ... men også dét kan sikkert være svært at lære  *o)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
10. februar 2013 - 17:32 #13
Joo jeg kan skal selv, jeg googler jo bare det er jo så nemt.
Hvem skrev noget om jeg ikke selv skulle lave noget ??
Nå put med det, gider ikke bruge mere tid på dette.
Ud over jeg vil smide en masse svar her inde, dejlig nemt.
I kan bare google.
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2013 - 18:16 #14
Ja, selvfølgelig virker en 'dejlig nem' ting tillokkende på dig i en grad, du ikke kan modstå. Ingen havde forventet andet!

Derudover er det muligt, du ikke evner at udtrykke, hvad du mener - men i denne tråd har du i hvertfald ikke vist nogen somhelst lyst til selv at foretage dig noget. Du har tværtimod forlangt at få et script præcis, som du ønsker, det skal fungere.