Avatar billede Hamag Nybegynder
28. januar 2013 - 13:53 Der er 11 kommentarer

Acrobat Reader

Jeg har en bærbar pc som ikke kan åbne PDF filer selvom acrobat reader er installeret, har prøvet at fjerne og geninstallere acrobat reader version 10. programmet starter men det ser ud som skriften er meget stor så man ikke kan se dokument.

Mvh
Frank
Avatar billede 220661 Ekspert
28. januar 2013 - 14:03 #1
Du kan ved et uheld have lavet om på indstillingerne i programmet, som måske kommer tilbage når du installerer igen da disse oplysninger ikke er blevet slettet ordentligt.
Når jeg fjerner programmer bruger jeg altid Revo Uninstaller til det. Det afinstallerer og bagefter kigger det efter efterladenskaber både i mapper men også i registrering.
Så havde jeg været i din situation havde jeg prøvet at fjerne Acrobat reader med Revo og bagefter geninstallere igen.

Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg Acrobat Reader og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.
Avatar billede Hamag Nybegynder
29. januar 2013 - 08:27 #2
Hej jeg prøvede at bruge revouninstaller program virker fint men fejlen var efter installation stadig. Fejlen er lidt anderledes ind jeg beskrev første gang. Jeg kan godt se filer i program acrobat reader men lige så snart jeg prøver at printe så kommer Egenskaber vindue fra printer til at se så stor ud til man ikke kan se noget.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2013 - 08:44 #3
Er det den nyeste version du har installeret?
Avatar billede Hamag Nybegynder
29. januar 2013 - 08:46 #4
Ja jeg downloadede den nyste i går fra nettet.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2013 - 08:52 #5
Har du problemer med andre programmer når du printer ud?
Det kan ikke være på printersiden problemet ligger?
Avatar billede Hamag Nybegynder
29. januar 2013 - 08:57 #6
Nej det er jo lidt spøjst de andre programmer kan fint printe.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2013 - 09:04 #7
Har du kopieret noget over (element) i filen fra et andet program som kan have foresaget problemet?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2013 - 09:06 #8
Papirformatet i Acrobat Reader er det korrekt?
Avatar billede Hamag Nybegynder
29. januar 2013 - 09:06 #9
Nej det er forskelige filer fra nettet og nogle vi har sendt til ham.
Avatar billede Hamag Nybegynder
29. januar 2013 - 09:24 #10
Det ser jeg lige på.
Avatar billede Hamag Nybegynder
29. januar 2013 - 11:42 #11
Det er lige så snart man åbner faneblad indstillinger i acrobat reader program at det bliver vist i en stor størelse og så også når man prøver at printe