Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2013 - 20:30 Der er 2 kommentarer

Hjælp til visning af billeder i Joomla

Jeg har sat 3 billeder ind i min forside artikel og skrevet en tekst under dem, men billederne vises ikke? kun teksten ? skal billederne ligge i en bestemt mappe da de ligger i hovedmappen i medie.

Jeg kan se billederne i artiklen og i mappen medie.

Hvad jeg gør forkert :-(

Det er denne side www.e-bil.dk

Der skulle være 3 billeder under teksten opret en gratis bruger på forsiden.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2013 - 01:57 #1
Øh, du har billeder på siden..

Så tag de 3 billeder, og læg dem samme sted som de andre ligger, og importer dem igen.

Og så skal du huske at slå til hvor de skal vises.
Det kan væøre du TROR at de vises på hovedsiden, men er kommet til at vise dem i en underting..?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2013 - 15:43 #2
Der er ikke billeder på forsiden, der er 3 banner reklamer som ligger i hver deres modul placering, der er en video og et logo, men ingen biller i forside artiklen,