Avatar billede Kaaps Nybegynder
07. januar 2013 - 00:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Valg af kable til ekstra skærm.

Jeg står overfor at skulle bestille en ekstra skærm som skal tilkobles min bærbar. Nu er spørgsmålet så hvilket kable jeg skal tilslutte den med. Har ikke DVI, i mit gfx kort, så valget er mellem hdmi og VGA?

Skærm: http://www.computersalg.dk/produkt/701797?varenummer=701797&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner

Bærbar: http://www.pricerunner.dk/pi/27-2833577/Baerbare/Toshiba-Satellite-L850-1FF-(PSKDLE-0EX01FN5)-Produkt-Info
Avatar billede kjaergaard_anders Nybegynder
07. januar 2013 - 05:24 #1
Hej kaaps, det er da en fornuftig skærm du har fundet der, jeg vil forslå dig at vælge et HDMI kable, der får du det pæneste billede.
HDMI og DVI er oftest det man bruger i dag, både på pc monitor og fladskærms tv.
Et VGA stik kan være godt, hvis du en dag, har brug for at koble din bærbar til en gammel pc monitor.
Avatar billede Kaaps Nybegynder
07. januar 2013 - 10:32 #2
Det var sådan set det jeg selv tænkte. Men altid godt med en andens syn på sagen. Smid du et svar mere, så jeg kan gie dig dine point.
Avatar billede kjaergaard_anders Nybegynder
07. januar 2013 - 13:17 #3
kommer her