Avatar billede jeor Nybegynder
05. januar 2013 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Joomla: Hvordan kan man oprette brugerkommentare og bedømmelser...

Hej

Jommla ver. 2.5 - Template: jf_texturia

Jeg kan godt tænke mig, at brugerne kan tilføje en kommentar i artiklerne - ligesom f.eks på eb.dk (Ekstrabladet).
Der må også gerne være mulighed for, at folk kan give bedømmelser i form af stjerner. Bedømmelserne skal også kunne bruges uden kommentarere.

Brugerne skal ikke oprettes, men skal afgive deres mail adresse for at få mulighed for at kommentere/bedømme.

Håber der er nogen, som kan hjælpe, da jeg ikke synes, at jeg kan finde nogle extensions/moduler/plugins, som kan det jeg søger.

Mvh
Jens (Joomla nybegynder)
Avatar billede izemate Nybegynder
09. januar 2013 - 23:21 #1
Avatar billede jeor Nybegynder
09. januar 2013 - 23:38 #2
Tak! izemate  :-)
Avatar billede jeor Nybegynder
09. januar 2013 - 23:39 #3
Øh, fik du så ikke point for svaret??
Avatar billede izemate Nybegynder
12. januar 2013 - 22:10 #4
Nej det gjorde jeg ikke.. men det er nu lige meget ;-)