Avatar billede logy Nybegynder
04. januar 2013 - 08:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vil min skærm virke i win 7 - 64 bit

Min ældre pc er brudt ned og kan ikke starte Windows undtagen i fejlsikret tilstand. Har herfra forsøgt diverse reparationsprogrammer. Startrepation , systemgendannelse m. fl. Samme negative resultat.
Maskinen kørte med  Windows 7 i 32 bit. Tilsluttet skærm Eiza FlexScan S2231W.
Har nu bestilt en ny Pc med Win 7 i 64 bit.
Spørgsmål: vil min skærm overhovedet starte, når den har kørt i 32 bit. Jeg ved at der hos Eiza kan hentes  en
64 bit  opgradering til skærmen, men hvis den slet ikke kan startes, har jeg jo et problem.
Hvad sker der og hvad gør jeg ?
04. januar 2013 - 09:11 #1
Skærmen i sig selv vil altid virke ...

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/logy - Point ude: 640 - husk at følge op / afslutte dine gamle spørgsmål...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. januar 2013 - 12:03 #2
Hej.

  Din skærm vil uden tvivl virke. Du blander lidt begreberne sammen: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/32-bit-and-64-bit-Windows-frequently-asked-questions forklarer lidt om forskellene i styresystemet; det har ikke umiddelbart noget med din skærm at gøre. Det Eizo henviser til er sikkert en definitionsfil, så Windows kan finde ud af, hvilke modes og hvor mange farver, skærmen kan håndtere. At skærmen så formentlig vil køre 24bit farver er så en anden snak... ;-)

De bedste hilsner
Avatar billede logy Nybegynder
04. januar 2013 - 15:41 #3
Til  CRKrogh. Din kommentar er yderst beroligende og oplysende, så jeg blev lidt klogere. Der er point
Logy
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. januar 2013 - 17:44 #4
Godt at kunne hjælpe dig videre, men det er da usandsynlig dårlig stil bare at tage point selv på den facon!
Mon ikke det var en ide at sørge for at de udloddede point også bliver delt ud?
Avatar billede logy Nybegynder
04. januar 2013 - 18:36 #5
Til CRKrogh

Hold da  op, der var bestemt ikke meningen, at du ikke skulle have disse point. Jeg må have klumret gevaldig i det. Jeg bruger eksperten så sjældent, at jeg aldrig er blevet helt fortrolig med måden man tildeler  point på.
Du skal selvfølgelig have dine point, men nu er jeg så usikker på, hvordan jeg skal gøre det i denne situation.
Hvis du vil give anvisninger på en fremgangsmåde,  fordobler jeg til 400 point  for din ulejlighed.
Med mange undskyldninger.
Logy
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. januar 2013 - 21:16 #6
Oki - retningslinierne er jo at du som trådstarter, når du er tilfreds med de kommentarer, der er kommet i tråden, beder brugeren lægge et svar i tråden, som så godkender til pointgivning - det er i bund og grund det eneste, "svar" bruges til. Men opret en "tom" tråd med overskrift i retning af "pointgivning til..." så smider jeg et svar der som du kan godkende.
Husk det nu, der er mange, der chekker en brugers historik.

De bedste hilsner
Avatar billede logy Nybegynder
05. januar 2013 - 09:12 #7
Ok, det vil jeg straks prøve.