Avatar billede jesbis Nybegynder
21. december 2012 - 17:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ekstrem langsom pc

hej min pc er blevet helt ekstremt langsom....
har prøvet de normale ting cccleaner, virusscanner vindows rep mm. kan ikke finde nogle fejl...
kan i hjælpe?
det er med xp service pack 3

laver lige en hijack
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
C:\Programmer\Java\jre7\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Skype\Toolbars\Skype C2C Service\c2c_service.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\ALCXMNTR.EXE
C:\Programmer\AVAST Software\Avast\avastUI.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\Programmer\Bluetooth XP Suite\BluetoothSuit.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\HP_Ejer.DIT-B8449E21E84.000\Skrivebord\hijack 211212\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q305&bd=pavilion&pf=desktop
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q305&bd=pavilion&pf=desktop
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q305&bd=pavilion&pf=desktop
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q305&bd=pavilion&pf=desktop
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q305&bd=pavilion&pf=desktop
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Programmer\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SearchHelper.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Programmer\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: DataMngr - {9D717F81-9148-4f12-8568-69135F087DB0} - C:\PROGRA~1\WI371A~1\Datamngr\BROWSE~1.DLL
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O2 - BHO: PricePeep - {FD6D90C0-E6EE-4BC6-B9F7-9ED319698007} - C:\Programmer\PricePeep\pricepeep.dll
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\HPDTLK02.dll
O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Programmer\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [AlcxMonitor] ALCXMNTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LSBWatcher] c:\hp\drivers\hplsbwatcher\lsburnwatcher.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Programmer\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AtherosBtXpStack] "C:\Programmer\Bluetooth XP Suite\BluetoothSuit.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype Click to Call - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Tilslutningshjælp - {E2D4D26B-0180-43a4-B05F-462D6D54C789} - C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Vendors\CN=Hewlett-Packard,L=Cupertino,S=Ca,C=US\IEButton\support.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Tilslutningshjælp - {E2D4D26B-0180-43a4-B05F-462D6D54C789} - C:\WINDOWS\PCHEALTH\HELPCTR\Vendors\CN=Hewlett-Packard,L=Cupertino,S=Ca,C=US\IEButton\support.htm
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262F} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.4/srl_bin/sysreqlab_nvd.cab
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1352665522750
O16 - DPF: {784797A8-342D-4072-9486-03C8D0F2F0A1} (Battlefield Heroes Updater) - http://www.battlefieldheroes.com/static/updater/BFHUpdater_5.0.134.0.cab
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\WI371A~1\Datamngr\datamngr.dll C:\PROGRA~1\WI371A~1\Datamngr\IEBHO.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Programmer\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Oracle Corporation - C:\Programmer\Java\jre7\bin\jqs.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Programmer\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Skype C2C Service - Skype Technologies S.A. - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Skype\Toolbars\Skype C2C Service\c2c_service.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Programmer\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Steam\SteamService.exe

--
End of file - 9985 bytes
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 18:57 #1
Har du prøvet Malwasrebytes?
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Log har jeg ikke så meget forstand på, men kigger lige på den.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2012 - 19:02 #2
I følge log viewer er der ikke noget mistænkeligt. Skal dog lige have andre bud på det, da jeg har fået at vide at den ikke er helt pålidelig.
Avatar billede jesbis Nybegynder
22. december 2012 - 07:25 #3
Malwarebytes Anti-Malware 1.65.1.1000
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.12.21.15

Windows XP Service Pack 3 x86 NTFS
Internet Explorer 8.0.6001.18702
HP_Ejer :: DIT-B8449E21E84 [administrator]

mbam-log-2012-12-21 (20-32-20).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 788868
Tid gået: 4 time(e), 50 minut(ter), 1 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 27
C:\Programmer\FunWebProducts (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
C:\Programmer\FunWebProducts\Shared (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2 (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs\db (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs\dwld (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs\report (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs\res1 (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2 (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\Application Data (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\db (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\dwld (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\Frederik Batz (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\report (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\res1 (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\Documents and Settings (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\ShoppingReport2 (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2 (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs\db (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs\dwld (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs\report (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs\res1 (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Programmer\ShoppingReport2 (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Programmer\ShoppingReport2\Bin (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Programmer\ShoppingReport2\Bin\2.7.37 (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Inficerede Filer: 23
C:\Programmer\FunWebProducts\Shared\002ED07F.dat (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Dokumenter\iLividSetupV1.exe (Affiliate.Downloader) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs\Config.xml (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs\db\Aliases.dbs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs\db\Sites.dbs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs\dwld\WhiteList.xip (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs\report\aggr_storage.xml (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs\report\send_storage.xml (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Ditte\Application Data\ShoppingReport2\cs\res1\WhiteList.dbs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\Config.xml (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\db\Aliases.dbs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\db\Sites.dbs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\dwld\WhiteList.xip (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\report\aggr_storage.xml (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\report\send_storage.xml (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\Frederik Batz\Application Data\ShoppingReport2\cs\res1\WhiteList.dbs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs\Config.xml (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs\db\Aliases.dbs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs\db\Sites.dbs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs\dwld\WhiteList.xip (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs\report\aggr_storage.xml (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs\report\send_storage.xml (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Documents and Settings\HP_Ejer\Application Data\ShoppingReport2\cs\res1\WhiteList.dbs (Adware.ShoppingReport2) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2012 - 09:24 #4
Der er et par stykker som den ikke fjernede:

C:\Programmer\FunWebProducts (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
C:\Programmer\FunWebProducts\Shared (PUP.MyWebSearch) -> Ingen handling valgt.
Prøv at køre en hurtig scan og se om den kan fjerne dem.
Den har fjernet en del dog, men hvordan har det påvirket på hastigheden?
22. december 2012 - 09:29 #5
Øhhh...

"Ingen handling valgt." ?
Har du selv FRAVALGT at ikke slette disse elementer ?

---

PricePeep ?
Ved du selv hvad det er ?

---

"ekstrem langsom pc"

Under
* Opstart ?
* INTERNET brug ?
* Alle programmer ?
* ...

---
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2012 - 09:32 #6
Ja det ser lidt mystisk ud når det andet er fjernet?
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2012 - 11:22 #7
Hent adwcleaner installer programmet, klik på Delete lad programet køre færdig - genstart computer.
http://www.raymond.cc/blog/adwcleaner-search-and-delete-adware-pup-toolbar-and-homepage-hijacker/
Avatar billede jesbis Nybegynder
22. december 2012 - 12:04 #8
jeg kopierede tråden fra malware ind inden jeg slettede og genstartede.....
det har ikke hjulpet på hastigheden, prøver lige en gang mere. også kører jeg lige adwcleaner derefter.
Avatar billede jesbis Nybegynder
23. december 2012 - 10:12 #9
her er logen fra hurtig scanen kan se at jeg selv skulle vælge dem der var tilbage, det var sikekrt derfor den ikke blev slettet sidst... nu kører jeg lige en adwcleaner
Malwarebytes Anti-Malware 1.65.1.1000
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.12.21.15

Windows XP Service Pack 3 x86 NTFS
Internet Explorer 8.0.6001.18702
HP_Ejer :: DIT-B8449E21E84 [administrator]

mbam-log-2012-12-23 (08-58-54).txt

Skanningstype: Hurtig skanning
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 421674
Tid gået: 51 minut(ter), 50 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 2
C:\Programmer\FunWebProducts (PUP.MyWebSearch) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Programmer\FunWebProducts\Shared (PUP.MyWebSearch) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Inficerede Filer: 1
C:\Programmer\FunWebProducts\Shared\002ED07F.dat (PUP.MyWebSearch) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)
Avatar billede jesbis Nybegynder
23. december 2012 - 10:14 #10
det hjalp på hastigheden at få fjernet det fun web noget.... men kører lige en adwcleaner alligevel...
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2012 - 12:19 #11
Ja den fik lige nuppet de to sidste.
Avatar billede jesbis Nybegynder
23. december 2012 - 18:50 #12
hvorfor kan jeg aldrig finde ud af at give point...???
Avatar billede jesbis Nybegynder
23. december 2012 - 18:51 #13
nåhh det er fordi i ikke har svaret. gør lige det hvis i vil have point...
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2012 - 19:04 #14
ping