Avatar billede overgreat Forsker
11. december 2012 - 13:48 Der er 1 løsning

Hente data fra access ind i Infopath

Hej

Jeg har udfordring.

Jeg har infopath fil som jeg gerne vil have til at hente informationer ind i (som kommer fra Access database).

Det kommer til at køre på Sharepoint.

Jeg oplever samme fejl som i videoen her:
http://www.youtube.com/watch?v=HB_7R_-k_14
men jeg kan ikke få hendes løsning til at fungere...

Derfor håber jeg at der er en der kan guide mig. Jeg er ikke en ørn til Infopath.

Fejlen jeg får er: The selected database is not supported in web browser forms. Select a Microsoft SQL server database.
Avatar billede overgreat Forsker
14. september 2019 - 07:11 #1
Lukker