Avatar billede Momou Nybegynder
10. december 2012 - 21:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3 par kabel til telefon stik..??

Jeg har lige modtaget min homebox TDC internet router og prøver at finde ud af hvordan det virker.. Mit problem består af at jeg har et kabel med 3 ledningspar (blå/hvid, orange/hvid og grøn/hvid) som var tilsluttet et rj45 stik, som var det eneste stik i lejligheden der gav blinkene lys i dsl lampen på routeren..
Jeg tænkte derfor at jeg ville prøve at lave det til et telefon stik, men kan ikke finde noget som helst information på det kabel nogen steder på nettet..
Er der nogen der ved noget om det??
Har tager et billede så i kan se hvad det er for et kabel jeg snakker om..
[IMG]http://i49.tinypic.com/33pavya.jpg[/IMG]
Avatar billede deadman Nybegynder
10. december 2012 - 21:26 #1
Avatar billede Momou Nybegynder
10. december 2012 - 21:32 #2
Ja sådan en.. :)
Avatar billede deadman Nybegynder
10. december 2012 - 22:10 #3
Smider lige et svar efter dig :)
Avatar billede Momou Nybegynder
11. december 2012 - 09:45 #4
Jeg mangler stadig noget information på kablet, hvor skal de forskellige farver sættes i telefonstikket?
Det er ikke det samme kabel som er i den artikkel du linkede.. :/
Avatar billede Momou Nybegynder
11. marts 2013 - 11:33 #5
Fandt ud af at det ikke var i min ende at der var noget galt.. Så fik en teknikker fra TDC til at komme og fikse noget i deres boks..