Avatar billede doc_dozy Nybegynder
07. december 2012 - 11:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Automatisk opstart af program

Hej eksperter.
Er der en der hurtigt kan fortælle mig om det er muligt at tilføje et program til at andet.

Det jeg mener er at, jeg ønsker at et lille program skal starte op automatisk, når jeg starter et andet program.

Er dette muligt?

Jeg benytter windows 7.

På forhånd tak.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
07. december 2012 - 11:35 #1
Du kan lave en bat fil med adresserne på de 2 programmer.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. december 2012 - 11:35 #2
Du kan lave en .BAT fil med startkommando til begge (kopier den fra genvejen til de to programmer.
Lav .BAT filen i fx notebook, og en linje til hver kommando - gem filen, og tjek/omdøb, så filen hedder noget logisk og har filtypen .BAT
Lav så en genvej til bat-filen, og brug den til at starte dit program.
Avatar billede doc_dozy Nybegynder
05. februar 2013 - 09:35 #3
Tak Claes, men hvorfor kan jeg ikke give dig point?
05. februar 2013 - 09:57 #4
Ref #3:
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

PS: Du skal derfor ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til andres (til løsninger og pointgivning), som der står.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. februar 2013 - 17:15 #5
det er ok med mig - jeg klarer mig uden point.
Avatar billede doc_dozy Nybegynder
20. februar 2013 - 17:44 #6
det er 14 dage siden jeg gjorde dig opmærksom på at jeg ville give point, men du har ikke lagt et svar, og jeg var træt af at blive spamet i min mail boks om at denne tråd stadig var åben. Beklager.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. februar 2013 - 20:43 #7
Det er bare systemet...
jeg svarede ikke på #3, da point var ligemeget, og da jeg ikke kom forbi, så fik jeg ikke mail om #4.
Da du så lukkede, så fik jeg mail - og så ville jeg lige skrive et 'svar' til #4, om at det var ok.
Avatar billede doc_dozy Nybegynder
20. februar 2013 - 20:56 #8
Helt fint, jeg opfattede kommentaren som ironisk.. derfor :)