Avatar billede ozzi22 Nybegynder
06. december 2012 - 18:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg min pc til at slumre?

Hej når jeg lukker for skærmen gider min pc ikke at "slumre". Den bliver bare ved med at være tændt er der nogen der har ideer til hvordan den kan slumre?=??
Avatar billede aphandersen Juniormester
06. december 2012 - 19:00 #1
Du skal ind og kigge på indstillinger for strømstyring eller batteriindstillinger i kontrolpanelet. Her kan du justere hvad der skal ske når du lukker skærmen
Avatar billede hejtubbe Nybegynder
06. december 2012 - 19:05 #2
Hvis det er en Windows 7 skal du klikke nede i højrehjørne på windows mærket. Derefter trykke på den pil ved siden af "Sluk computeren" der finder du valgmulighed "Slumre"
Avatar billede ozzi22 Nybegynder
06. december 2012 - 19:10 #3
Peddi:

Jeg har gjort det som du har skrevet, jeg har indstillet det til at min bærbar skal slumre når jeg lukker for skærmen. Men det virker desværre ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. december 2012 - 19:16 #4
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
06. december 2012 - 20:16 #5
Har du været i Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Strømstyring\Systemindstillinger og indstille det ?

Læg mærke til at der både er indstilling for når den køre på batterier og den er tilsluttet opladeren.

Og slumre sker jo ikke lige med det samme. Du kan ikke bare lukke skærmen ned eller trykke på en knap så slumre den på 0,5.
Det tager noget tid. Måske 1 minut.

Også kan windows finde på at spørge om diverse programmer skal lukkes inden den slumre.
Avatar billede Poko1 Ekspert
06. december 2012 - 20:24 #6
Kontroler at du ikke i Bios har noget Wake on slået til?
Avatar billede ozzi22 Nybegynder
06. december 2012 - 21:20 #7
Poko1: Hvordan kontrollerer jeg det????

scootergrisen: Ja jeg har både slået slumre til opladeren og til batteriet.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
06. december 2012 - 23:17 #8
Prøv og angiv slumre med din tænd/sluk knap og se om det gør noget.
Avatar billede ozzi22 Nybegynder
07. december 2012 - 16:22 #9
scootergrisen: jeg har angivet det hele til slumre men det virker stadig ikke ;(
Avatar billede ozzi22 Nybegynder
01. januar 2013 - 22:13 #10
INTET HJALP ;(