Avatar billede klute Nybegynder
11. august 2001 - 03:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

win32

jeg har et problem med at køre et program. windows kommer med beskeden at det ikke er et gyldigt win32 program og afsluttes. Win 98 er lige geninstalleret
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
11. august 2001 - 04:01 #1
Fusk kan ikke huske det, men er win98  16 bit?
Avatar billede sukos Juniormester
11. august 2001 - 06:29 #2
win98 er 32 bit, men det kan godt være fordi din computer er for langsom!
Prøvede præcis det samme igår, ville installere et spil på en halvgammel comp, og fik samme besked!
Prøvede at smide cd\'en i min egen comp, og her var ingen problemer.
Begge comp\'s kører med samme system-opsætning.

Prøv og tjek systemkrav til programmet.
Skal der være directx, f.ex.?
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
11. august 2001 - 09:20 #3
Kunne også være et program du har downloadet, og programmet ikke er downloadet rigtigt elller der er sket fejl i download.
Hent evt. fil/program igen
Avatar billede klute Nybegynder
11. august 2001 - 10:19 #4
> sukos < Det er ikke en gammel computer. Kører 1000 MHz 768 mb ram skulle være rigeligt.

PS. Rammen er begrænset til 500 mb da windows ellers giver problemer det er muligt det stadig har noget med det at gøre ???
Avatar billede hotpop Novice
11. august 2001 - 10:33 #5
rent faktisk er win98 16 Bit OG 32 Bit. (hvis ikke det byggede på en DOS-kerne ville det være rent 32 Bit).
Der er fejl i programmet, få dig et nyt eksemplar :)
Avatar billede klute Nybegynder
11. august 2001 - 10:37 #6
> hotpop < Den har fungeret udemærket indtil jeg ominstallerede den og satte mere ram i
Avatar billede klute Nybegynder
11. august 2001 - 12:04 #7
Problemet har løst sig selv - tak for kommentarene