Avatar billede Slettet bruger
25. november 2012 - 10:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kabel eller trådløst

Når man har en bærbar PC, der sættes i en dockingstation på arbejdspladsen og den trådløse netværksforbindelse samtidigt er aktiv til firmaets netværk, hvordan kan man så se, om PC'en bruger kabel- eller trådløs forbindelse?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. november 2012 - 10:33 #1
Kontrolpanel\Netværk og internet\Netværksforbindelser
højreklik på netværket, og vælg Status. Sendt og Modtaget tal skal stå næsten stille når det ikke bruges.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2012 - 10:41 #2
claes57> OK. Kan man også tvinge PC'en til altid at bruge kabel, når det er til rådighed?
Avatar billede deadman Nybegynder
25. november 2012 - 14:10 #3
Du kan fravælge at den skal logge på det tilgængelige trådløse netværk automatisk.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2012 - 10:20 #4
Læg venligst kommentarer som svar så jeg kan lukke....
Avatar billede deadman Nybegynder
25. december 2012 - 19:04 #5
Ok - vent på de andre også svarer