Avatar billede pstidsen Novice
22. november 2012 - 10:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Produkt til OSO

Jeg skal til at skrive OSO (obligatorisk selvvalgt opgave) i 10. klasse. Det er en projektuge om ens fremtid og jeg vil skrive om programmør el.lign. Problemet er jeg ikke ved hvad mit produkt skal være. Jeg regner med det skal være en hjemmeside, men jeg aner ikke hvad formålet skal være med det. Det giver jo ikke ret meget mening blot at lave en hjemmeside for at lave en hjemmeside. Hvis der er nogen der har en idé til hvilken hjemmeside jeg skal lave, så kunne det være fantastisk.

Jeg kan HTML, CSS og en anelse PHP, så det må ikke være voldsomt svært at lave.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. november 2012 - 16:28 #1
Database med ideer til opgaver!

:-)
Avatar billede pstidsen Novice
24. november 2012 - 03:41 #2
Jeg kan ikke lave databaser og MySQL.
Avatar billede arne_v Ekspert
24. november 2012 - 03:54 #3
Maaske var det tid at laere det.

PHP uden database er som burger uden koed!
Avatar billede pstidsen Novice
24. november 2012 - 15:24 #4
Har kun en uge til det...
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2012 - 20:25 #5
Du kunne jo lave en "omregningscentral":
- Fra kroner til dollars, euro, pund, yen, yuan og omvendt.
- Fra celsius til fahrenheit, kelvin og omvendt.
- Fra kilometer, meter og centimeter til miles, yards og inches og omvendt.
- Fra kilo og gram til pund og ounces og omvendt.
osv..

Det kan laves i "ren" html+javascript og er ikke helt unyttigt : )
Avatar billede pstidsen Novice
07. december 2012 - 21:29 #6
Jeg laver et projekt som skolen ellers skulle have lavet.
Avatar billede pstidsen Novice
07. december 2012 - 21:30 #7
Der er vist også nok omregningscentraler på nettet ;-)