Avatar billede cjjessen Novice
21. november 2012 - 19:34 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Tilslutte bærbar til fladskærm, hvordan???

Hej derude.

Jeg har en bærbar Packard Bell EasyNote TS11HR og en Samsung UE40D7005. Mit problem er at jeg simpelthen ikke kan få tilsluttet min PC til min fladskærm, til trods for jeg har et HDMI og jeg kan læse på nettet at det faktisk bare er at tilslutte og så virker det :-( Er der nogen herude der kan hjælpe mig?

Med venlig hilsen

Claus Jessen
Avatar billede SkarpC Nybegynder
21. november 2012 - 19:56 #1
Her er en guide fra microsoft:
http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/Move-windows-between-multiple-monitors

Se videoen, den hurtige vej til at komme ind til skærm indstillingerne er: Højreklik på skrivebordet og klik på 'Skærmopløsning'/'Screenresolution'.

Du skal sikre dig at du har 2 skærme der, hvis ikke så er der muligvis noget andet galt, måske kablet?
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. november 2012 - 20:28 #2
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
21. november 2012 - 20:54 #3
har du prøvet at højre klikke på din startskærm, trykke skærmopløsning, og derefter registrer, der efter klikker du bare ok så er de forbundet. så kan du i fanebladet under indstille hvordan du ville bruge det.
mvh.
Avatar billede cjjessen Novice
22. november 2012 - 07:36 #4
Hejsa...

Jeg takker for de to svar. Det må jeg lige have prøvet af i aften, men mener bare jeg har gjort det og så bliver min computerskærm bare helt sort og på TV'et kan jegkun se skrivebordsbilledet :( Vender lige tilbage når det er afprøvet.

Hilsen Claus
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. november 2012 - 07:40 #5
Undskyld så trækker jeg mig igen Troede at svar var til pointgivning.
Avatar billede SkarpC Nybegynder
25. november 2012 - 19:38 #6
Hmm

Hvis du på Tv'et kan se skrivebordet, og din computerskærm bliver sort, så virker det jo..

Alt du skal gøre er vel bare som poko1 viser med billedet, hold windows tasten nede og tryk på 'p' altså 'windows tast + p' her efter vælger du 'dupliker' eller 'forlæng'/'extend'..

Skriv endelig hvis jeg har misforstået noget..
Avatar billede cjjessen Novice
26. november 2012 - 07:38 #7
Hej alle tak for svaret. Det viste sig jeg havde sat HDMI kablet i DVI indgangen, den gik ikke :-)