Avatar billede Slettet bruger
21. november 2012 - 12:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Word 7

Hej, jeg er ikke vant til at bruge microsoft word 7, da jeg altid har brugt open office. Men jeg vil gerne høre hvordan jeg får løbende/automatisk stavekontrol til at virke på word 7? Programmet er på engelsk, og helt nede i bunden hvor der står side antal og antal ord, står der også Danish.

Når der står Danish betyder det så, at der er dansk ordbog på? og hvordan får jeg den i så fald til at virke? Lige nu ignorere den alle fejl.

På forhånd tak.
Mvh
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2012 - 12:34 #1
Mener du MS 2007 office pakke. Det er muligt du skal købe sprog filer hvis det er en engelsk udgave af MS office 2007.

http://office.microsoft.com/en-us/office-language-packs-FX101825698.aspx

http://office.microsoft.com/da-dk/help/stavekontrol-og-grammatikkontrol-HP010117963.aspx
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2012 - 12:40 #2
Det er muligt at der slet ikke er dansk stavekontrol på, da der er flueben ud fra samtlige sprog udover engelsk, ex frence og spanish osv. Men intet flueben ud fra Danish.

Hvordan får jeg Dansk stavekontrol på?
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2012 - 12:48 #3
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2012 - 12:48 #4
Ja MS office 2007 pakke. Okay, så jeg skal købe dem ved siden af. Jeg tjekker linkene. Jeg ved i øvrigt ikke hvordan man giver point:-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. november 2012 - 15:27 #5
Ser den sådan ud er den dansk
http://gratisupload.dk/vis_billede/687604/
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2012 - 21:16 #6
Ja det ser sådan ud, men alt står på dansk. Jeg er ret overbevist om at der ikke er dansk ordbog på da valgmuligheden jo som sagt ikke er der ligesom de øvrige sprog. Så jeg tror ikke der er så meget andet at gøre end at købe dansk ordbog.
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. november 2012 - 21:30 #7
Prøv om du kan finde noget her hos lene eller prøv at kontakte hende
Ps. Stor ekspertise.
http://www.thedoctools.com/wordtips/
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. november 2012 - 21:46 #8
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2012 - 23:59 #9
Okay, tak :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. november 2012 - 00:01 #10
Fandt du noget?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2012 - 09:56 #11
Hej, ja jeg skrev til Lene vedr stavekontrol og et par andre spørgsmål i øvrigt. Mht. dansk stavekontrol så skal jeg købe det. :) Tak for hjælpen
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. november 2012 - 11:38 #12
Så sætter du lige mærke i svar skriver et ind og accepterer dit svar så tråden er lukket! :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2012 - 14:11 #13
Ok