Avatar billede region Nybegynder
10. august 2001 - 19:40 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

nyt brugernavn

Jeg vil ikke snyde så derfor spørger jeg jer om dette er snyd.!!!

JEg har de sidste 99 point på højkant i et spørgsmål og har igennem lang tid ønsket at ændre mit brugernavn. Jeg har spurgt admin om dette kunne lade sig gøre dengang jeg havde mange flere point og få disse overført, men nej pointene gik tabt.

ville det være snyd nu hvor jeg ikke har flere point langt om længe at oprette mig som en ny bruger med er ønsket navn, for så jo at modtage 300 friske point.

jeg har på fornemmelsen at adskillige andre gør dette, dog uden at være så åbne om det som jeg her er...???

lad mig høre jeres saglige kommentar
Avatar billede johannielsen Nybegynder
10. august 2001 - 19:42 #1
Jeg synes det skulle være muligt at ændre sit brugernavn, ligesom man kan ændre sine andre oplysninger. Ved godt det kan forårsage snyd, men jeg er lidt træt af bare at hedde johannielsen.

Gider dog ikke ofre 3505 point, for et nyt navn...
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2001 - 19:44 #2
Jeg synes ikke, at man skal kunne!

Alle her på eksperten, som kun kender mig ved navn, og ikke snakker med mig andre steder, end her, vil ikke vide hvem jeg er, hvis jeg skifter mit navn!
Avatar billede region Nybegynder
10. august 2001 - 19:44 #3
hvad nu hvis du havde 0 point, ville du da gøre det ??
Avatar billede region Nybegynder
10. august 2001 - 19:46 #4
Philip >

folk der svarer på et spørgsmål er vel ligeglade med om du hedder a eller b. Det er jo ikke noget chat-room hvorfor folk vel ikke behøves at vide hvem du er medmindre du har været et røv... med dit gamle brugerid
Avatar billede bbs Nybegynder
10. august 2001 - 19:47 #5
Jeg ville også skifte mit navn fra bbs, men 7200 points vil jeg ikke ofre!
Avatar billede region Nybegynder
10. august 2001 - 19:48 #6
JEg spørger igen om i vile gøre det i min situation....

point = 0
Avatar billede kirsten Nybegynder
10. august 2001 - 19:51 #7
NEJ... Hvis det er for pointnes skyld kan du bare svare på nogle spørgsmål og tjene lidt point! Folk hjælper dig, så kan du vel også hjælpe dem!!!!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
10. august 2001 - 19:52 #8
JA!!!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
10. august 2001 - 19:52 #9
Region har altså også tjent over 7000 point...men ville selv være lidt træt af ikke at have oplysninger om gamle spg. - det er sq sjove at kigge tilbage på.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. august 2001 - 19:53 #10
region.. jo hvorfor ikke når du har 0 point så luk din brger og opret en ny.... man kan godt lukke sin bruger ik?

/MN
Avatar billede kirsten Nybegynder
10. august 2001 - 19:55 #11
Region har altså ikke tjent over 7000 point, men kun 4000 og noget, han har brugt over 7000.... Hvis det er et spm om point, hvad er så pointen hvis folk bare opretter nye bruger når de løber tør for point?
Avatar billede region Nybegynder
10. august 2001 - 19:57 #12
johannielsen >

tak for din \"støtte\" imod kirtsens markante holdning.  Det lader ikke til hun har læst spørgsmålet inden hun svarede fordi hun egentlig siger det er ok i form af NEJ,men antyder det er for pointenes skyld.

jeg opretter en ny bruger og giver adm. pointene hvis der er \"sarte sjæle\" der brokker sig.
Avatar billede sukos Juniormester
10. august 2001 - 20:05 #13
Drop det med point til admin, bare slet din bruger og lav en ny, hvis du vil!!!!!!!!!!

Point er kun til for sjov, og hvis nogen tager dem alvorligt, (det gør mange) (også mig, efterhånden) så dem om det.
Er tidligere blevet slettet to gange fordi jeg var ligeglad med point, men glad for et dansk forum
Avatar billede johannielsen Nybegynder
10. august 2001 - 20:17 #14
->Sukos

Hvad hed du før?
Avatar billede sukos Juniormester
10. august 2001 - 20:31 #15
osku og fuckit
Avatar billede johannielsen Nybegynder
10. august 2001 - 20:33 #16
Never heard about them...
Avatar billede sukos Juniormester
10. august 2001 - 20:34 #17
Du er såmænd ikke gået glip af noget :o]
Avatar billede johannielsen Nybegynder
10. august 2001 - 20:37 #18
Oki
Avatar billede region Nybegynder
10. august 2001 - 20:39 #19
Farvel og tak..... vi ses nok om lidt igen
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. august 2001 - 20:40 #20
der er jo den mulighed at man ikke er en ørn til IT o. lign. og derfor søger herind, så kan det være svært at tjene points, hvis man ikke kan give nogen videre svar, og når man så er på 0, ja så man vente til nogen stiller det spørgsmål man selv ville stille (hvis det så bliver stillet), det synes jeg nu ikke lyder helt fair.
Hvis nu region tager et nyt navn, og under regions profil giver udtrk for at han er at finde under sit nye navn, og gør opmærksom på i sin nye profil at han før var region, så kan jeg ikke se at det skulle være snyd.
Avatar billede Jman Praktikant
14. august 2001 - 12:34 #21
Det er vel et spørgsmål om éns egen moral...
Reglerne siger: \"Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og dermed også har mulighed for at tildele sig selv point. \"
Men det kan vel også tolkes som at man kun må have én bruger ad gangen... Personligt synes jeg også det er skæggest at genkende de meget aktive og ivrige brugere, meeeeen som nævnt; det er vel op til hver enkelt
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. august 2001 - 17:35 #22
Reglerne står fast, det er umuligt at holde bare nogenlunde styr på uønskede brugere, hvis man konstant skifter navn. Det vil kræve yderligere udvikling, og den vil vi bruge positivt, for dem som anvender sitet korrekt, og ikke begrænsende for dem som vi er ligeglade med, om bruger sitet.
Avatar billede cny Nybegynder
20. august 2001 - 17:27 #23
Måske et dumt spørgsmål, kender ikke reglerne om tildeling af points.

Region kan du ikke oprette et spørgsmål med alle dine points og derefter svare med dit nye brugernavn og give dig selv pointene???
Avatar billede region Nybegynder
14. september 2001 - 08:08 #24
cny :
det du nævner er oplagt snyd, og derfor bevægegrund for afvisning på ekperten.

Til sidst mener jeg bare at såfremt man ikke lægger skjul på at man hed det ene og nu det andet samt at den e-mail man oprettes under er idntisk med den gamle kan brugere såvel som adm. se hvad der er foregået og ekskludere hvis dette findes nødvendigt.

ha\' en fortsat fin dag og weekend...