Avatar billede emjensen Nybegynder
03. november 2012 - 11:00 Der er 2 kommentarer

Indbakke viser ikke sidste mails

Når jeg åbner Indbakke, vises ofte ikke de sidst modtagne mails. Det er tilfældigt, hvad der kommer frem som sidste mail; det kan være indtil 3.oktober, indtil 2.februar eller andet. Er der nogen, der har en ide?
Måske skyldes det overfyldning. Der er mere end 2000 ulæste mails. Er der en nem måde at slette dem på uden at skulle klikke på dem allesammen?

Venlig hilsen
Erik
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2012 - 11:41 #1
Du kan slette alle mails i Indbakken på en gang på denne måde: Klik på en af dine mails > Klik  CTRL+A > Slet
Avatar billede fis Nybegynder
03. november 2012 - 20:11 #2
Løsningen er at du skal trykke på fanen Modtaget, så bestemmer du selv om den sidste mail skal komme først eller sidst.
Venlig hilsen Benny