Avatar billede 2mas2 Juniormester
03. november 2012 - 03:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows 8 pro log-in skærm

Køre Windows 8 pro.

Jeg har egentlig ikke brug for at have kode på min pc. Der er kun mig.

I windows 7 (og XP) fik jeg fjernet billedet med adgangskode osv. så når jeg tændte min pc kom jeg direkte ind på skrivebordet.

Jeg har heller ikke brug for at benytte kode til min pc i windows 8. Hvordan slår jeg det fra?
Avatar billede 2mas2 Juniormester
04. november 2012 - 07:41 #2
Tak vejmand, det virkede også her.
Avatar billede 2mas2 Juniormester
30. november 2012 - 07:19 #3
Vejmand, smid lige et svar så jeg kan få lukket den.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. november 2012 - 10:03 #4
Kommer her......
Avatar billede valsbol Seniormester
02. oktober 2013 - 23:46 #5
JEg har læst svaret, men har brug for lidt forklaring.
JEg skal skrive netplwiz, men da jeg endnu ikke har startet min nye win 8 pc vil jeg gerne være sikker på hvor jeg skal skrive det. ER det som kodeord eller som bruger? Jeg venter med at tænde min pc til jeg ser et svar, hvis nogen vil være så venlig at hjælpe mig
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2013 - 00:14 #6
Avatar billede valsbol Seniormester
03. oktober 2013 - 00:20 #7
Tak. Så må jeg prøve at vove at starte den nye PC i morgen.UH ha
Avatar billede valsbol Seniormester
03. oktober 2013 - 00:20 #8
du fik da ikke nogen point
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2013 - 00:28 #9
Nope, du brugte jo et "gammelt" spørgsmål, men det er ok denne gang. En anden gang bør du oprette dit eget. :-)