Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 14:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Avast antivirus kan kokse W8 boot

Jeg har kontaktet Microsoft support på grund af opstarts  problemer med windows8 (IRQL problemer)
Jeg blev rådet til, at slette Avast antivirus, Det har jeg så gjort og derefter haft computeren helt slukket et par gange, med problemfri opstart.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 14:43 #1
Gratis sikkerhedsprogrammer *g*
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 15:52 #2
defender der ligger i win 8 er et virus program nu
før var det til at fjerne skadelig software med

det vil ikke virke hvis du f.eks lægger avast ind

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 15:57 #3
Nå helt elendigt er det vel ikke når Spywarefri skriver om det:
"Et af de gratis antivirus på markedet. Bevæger du dig ikke ud på nettets grå sider, vil du kunne klare dig med Avast som virusscanner.
Du skal selvfølgelig stadig have en ordentlig spywarescanner samt firewall."
Og Avast har advaret mig flere gange. Jeg skal ikke sige, at købe programmer ikke kan være bedre, men man læser gang på gang, at test visr, at selv købe programmer slet ikke fanger det hele.
Og havde jeg nu anskaffet købe modellen, så havde jeg spildt 200 Kr.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 16:00 #4
#2 Tak for indput. Ja jeg fik besked fra w8 om Defender da jeg slettede Avast.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 16:10 #5
Ifølge en fyr fra Symantec skal man ikke forvente god beskyttelse med Defender: http://www.altomdata.dk/hvor-sikker-er-windows-8
Men ok han lever jo af at sælge sikkerhed - så? Men det er nok ikke klogt at købe et program før w8 har kørt nogen tid?
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 20:03 #6
havde det ikke været rart hvis de havde lagt de oplysninger ud på deres side

vi andre må så bare lev med en vista klon for det er det

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 21:24 #7
Mener du Avast hjemmeside? Jo bestemt, hvis de ellers har fundet ud af det.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 22:24 #8
*
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 11:57 #9
#3 det var i relation til W8 og ikke om avast antivirus free generalt.
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2012 - 12:28 #10
#9 OK:)