Avatar billede cberbs Nybegynder
01. november 2012 - 13:24 Der er 3 kommentarer

3 ugers horizontal kalender i Access

Hej, jeg er ret ny i det her (access 2010), så håber jeg kan forklare mig ordenligt...

Jeg har en masse rækker med navn, nummer adresse osv. -(ret standard)
Ved siden af det (på samme række), ønsker jeg en kalender der viser dag, dato og ugetal, med et felt til at skrive en aftalt i, ved hver dag.
Kalender skal vise 3 uger af gangen - og man skal kunne bladre/scrolle en uge frem eller tilbage.

Håber nogen kan hjælpe (uden alt for meget "sort snak")- og håber det er noget jeg ville kunne finde ud af at rode med:-)
Avatar billede supertekst Ekspert
01. november 2012 - 15:08 #1
Hvor mange rækker er der tale om i Access?

Kunne det være Outlook (hvis du har denne), der var kalender?
Avatar billede cberbs Nybegynder
01. november 2012 - 16:10 #2
Rækker kan variere - efter fremkalde forsørgelse fra 1 til 500.
Men hvert navn med tlf adr. osv fylder altid kun en række.
Men vælger at en sortering der kommer frem med 8 navne og dermed 8 rækker - skal man ud fra deres info kunne se denne kalender. Så man kan faktisk har flere personers kalendere- over hinanden.
Avatar billede supertekst Ekspert
01. november 2012 - 16:34 #3
ok