Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 12:59 Der er 4 kommentarer

Windows Vista geninstallering

Har en computer som jeg ønsker at geninstallere Windows Vista Home Premium på for at få den til at køre optimalt. Problemet er imidlertid at jeg ikke kan finde installationsdisken med Vista. Kan jeg downloade en ISO med Vista og brænde den ned på en CD? i så fald hvor kan det downloades? Produktnøglen står under bunden på min computer, og den kan bruges til at aktivere det, så jeg mangler kun en disk.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 16:38 #1
Har du installeret et andet OS end Vista, eller kører du allerede Vista på den nu?

Hvis du har Vista på den allerede, men blot ønsker den tilbage til fabriksindstilling er der flere måder. BIOS update eller den nemme:

Start -> Kontrolpanel -> Søg: Gendan -> Gendan systemet herfra. Kan ikke huske det eksakte navn på funktionen i Vista, men jeg går ud fra at den er som med 7.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 17:57 #2
Jeg har haft et andet OS på og ønsker den tilbage til Vista
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 18:20 #3
Hvilket OS har du nu (bare for at være nysgerrig)

Du kan vidst så ikke gøre så meget. Men hvorfor ikke hellere opgradere til 7 eller 8? 8 er billigt i øjeblikket. 229 kr.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2012 - 18:32 #4
Har Linux på den, men har tidligere haft Vista på den, og vil gerne have den tilbage. Så vidt jeg ved er det ikke muligt at opgradere min for 229. Der er jeg nød til at købe en helt ny licens for 749