Avatar billede zimoo Nybegynder
24. oktober 2012 - 12:15 Der er 6 kommentarer

sprogproblem på min bærbare fra usa.

HEj eksperten .

på bærebare fra usa , kan jeg ikke justere sproget til dansk , har årøvet med sprogindstillinger og noget med f2 nå man starter men uden held, er der  ikke sket noget, nå jeg vælger dansk under sprog indstillinger, laver den om til engelsk ., ??

håber i har forstået mit spgs ?

Venlig hilsen

Simo .
Avatar billede chalde Seniormester
24. oktober 2012 - 12:19 #1
De fleste bærbare er født med et sprog og kan ikke altid ændres til et andet (udover tastaturopsætning m.m).
Hvilken laptop og hvilket styresystem er der tale om?
Avatar billede zimoo Nybegynder
24. oktober 2012 - 12:21 #2
nå okay øv , hp  Pavilion dv6-6c14nr  med windows 7 ,
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2012 - 12:27 #3
Hvis det er windows vista eller windows 7 kan du godt ændre sprog vis det er ultimate versionen.
Avatar billede magic-mouse Novice
24. oktober 2012 - 13:18 #4
Lav en factory restore på computeren hvis det ikke er Ultimate. Ved installationen kan du vælge sprog.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2012 - 13:37 #5
Tryk F11 under opstart for at komme ind i Recovery. Husk at lave backup at alt det du har kært, inden Recovery.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=dk&lc=da&dlc=da&docname=c01867418
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2012 - 18:14 #6