Avatar billede Herschend Nybegynder
22. oktober 2012 - 15:26 Der er 2 kommentarer

Windows HDMI til Samsung TV problem

Hej! Mit problem går ud på, at jeg gerne vil vide om det er muligt på den ene eller den anden måde at rykke et program fra en "enhed" i windows 7's lyd mixer til en anden enhed... Det er måske dårligt formuleret - men her er scenariet:

Jeg vil gerne have mulighed for at streame en film fra nettet (og derved min computer) og med HDMI få billedet og lyden(!) over på mit Samsung HDTV, men samtidig kunne spille fx. Battlefield med billede og lyden(!) på min bærbare - lyden over et headset sluttet til min bærbare.

Det eneste jeg har haft mulighed for indtil videre er, at have film + lyd kørende over TV'et, men også lyden fra spillet.

Jeg har et Realtek lydkort, Nvidia grafikkort og en fujitsu lifebook bærbar.

HJÆLP!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. oktober 2012 - 18:44 #1
Hej.

  Der er lidt udfordringer i din plan:
Først, det vil antageligt kræve noget af en rocker-laptop at trække det.
Dernæst synes jeg ikke rigtigt, jeg kan komme i tanke om andet end at spille BF på en virtuel Windows-instans på den, imens filmen afvikles direkte på hardwaren.

Som sagt, det vil kræve noget hardware med nogle seriøse bisser at få det til at køre på den måde.

De bdeste hilsner
Avatar billede Herschend Nybegynder
23. oktober 2012 - 11:09 #2
Tak for svaret! Jeg ved ikke om jeg har været tydelig nok i min forklaring - Kan jeg ligge billeder ind her? Og i så fald, hvordan? Tak :)