Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
22. oktober 2012 - 15:14 Der er 7 kommentarer

Program til at omgå xp login

Har glemt koden til min old gamle blærbar og havde på et tidspunkt et program liggende på en cd som jeg kastede i maskinen og bootede på den og derved komme bag om sikkerheden, der er bare det ene men, jeg kan ikke finde cd'en og med min hukommelse kan jeg heller ikke huske hva det hedder
22. oktober 2012 - 15:49 #1
www.eksperten.dk/guide/1463 - der er værktøj herpå ...

---

PS: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/emil-hjaelp - husk lige disse gamle spørgsmål ?
Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
22. oktober 2012 - 16:58 #2
Karrise_larry - Grunden til at jeg ikke havde afgivet point ved de andre var pga jeg ikke fik et svar jeg kunne komme videre med så derfor selv løst dem eller fået en kammerat til det, programmet du henviser til er ikke lige helt det jeg søger desværre, har googlet i en evighed, men kan bare ikke huske det -_-'
22. oktober 2012 - 17:13 #3
Ref #2 - Hvor skal evt. kommentar personer vide det fra ??? Når du ikke vender tilbage ???
Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
22. oktober 2012 - 17:31 #4
Karrise_Larry - Er du her for at løse min gåde eller for at være træls ? jeg fik hvertfald ikke svar på nogle af mine spørgsmål
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. oktober 2012 - 18:40 #5
Hej, Emil.

  Det kan enten klares med en "password reset CD" - Google er din ven her, ellers er der en hel del kortere tips til at løse det her:
http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm

De bedste hilsner
Avatar billede emil-hjaelp Nybegynder
27. oktober 2012 - 22:33 #6
Er der nogle af dem der, der virker på usb ? for der er ikke hverken cd eller floppy
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. oktober 2012 - 09:01 #7
Morn'.

Alt kan køres fra USB. Følg guiden her http://www.intowindows.com/bootable-usb/ for at gøre din USB-stick bootbar og kopier derefter indholdet fra en af ISO-filerne over på den.

/Carsten