Avatar billede lalledk Nybegynder
21. oktober 2012 - 13:42 Der er 1 kommentar

Video i swf

Hej

Jeg er igang med et projekt på min skole, hvor vi har fået til opgave at lave en præsentation i Flash. Vi har fået Flash CS5.5 stillet til rådighed, og det er gået fint indtil videre. Jeg er dog på ingen måde en ørn til Flash, og jeg er nu stødt på et problem:

Jeg har importeret en video(.flv-format) i et af mine frames, men når jeg eksporterer til .swf kan videoen ikke ses på andre enheder. Alle andre elementer og animationer fungerer fint.

Videoen afspiller fint på min pc, så jeg går ud fra, at .swf'en henter .flv'en lokalt på min pc.

Hvordan får jeg "inkluderet" .flv'en i .swf'en, så alle kan se den? :)

Mvh.

lalledk
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
21. oktober 2012 - 14:59 #1
Kan du ikke bare sætte videofilen tilgængelig så der er adgang til den for andre også ?

Ligesom på en hjemmeside der har du jo også en HTML fil og hver billedefil for sig.

Du lægger jo ikke alt ind i samme fil så vil den blive meget stor og tage lang tid af downloade.