Avatar billede oppes Seniormester
19. oktober 2012 - 18:34 Der er 16 kommentarer og
3 løsninger

fra pc til tv

Har PC-win 7-64- 1000gb-Program Netflix.
Hvordan kan jeg se filmerne på TV.
Kan jeg eventuelt bruge Netgear , hvis ja- hvordan.?
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2012 - 19:18 #1
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
19. oktober 2012 - 19:53 #2
Eller Via et HDMI Kabel!
På den måde kan du bruge dit Tv som Pc skærm

Ellers hvis dit Tv kan på nettet!
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. oktober 2012 - 19:57 #3
Eller hvis dit V har USB!
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. oktober 2012 - 19:58 #4
TV
Avatar billede tiger_dk Mester
19. oktober 2012 - 20:03 #5
det her http://www.av-connetion.dk/?PGr=5364&ML=304 kan gøre jobbet for dig !
Avatar billede tiger_dk Mester
19. oktober 2012 - 20:05 #6
...et link der virker www.kortlink.dk/av-connection/bkpn
Avatar billede sinumsen Nybegynder
19. oktober 2012 - 20:12 #7
Jeg vil mene den fedeste medtode er at du får fat i et Apple tv. http://www.apple.com/dk/appletv/

Så kan du streame alt dit andet indhold fra iTunes, samt en hulens masse gratis grtatis udsendelser (podcasts), youtube, leje film og naturligvis se Netflix.

Til prisen mener jeg ikke der noget der kan overgå Apple tv til det brug.
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. oktober 2012 - 20:13 #8
Så endte tråden der er jo kommet et svar så er der jo ingen grund til at andre skal ofre deres tid!:-( #5#6
Avatar billede sinumsen Nybegynder
19. oktober 2012 - 20:14 #9
Glemte lige at skrive at selv om du bruger en pc, så kan du godt få dit skærmbillede over på apple tv med http://airparrot.com hvis du absolut vil have skærmbilledet over. Det går jeg nu ikke selv op i, bare jeg kan sende mit indhold til boksen og streame Netflix.
Avatar billede sinumsen Nybegynder
19. oktober 2012 - 20:16 #10
Tråden er da ikke slut - vores svar er jo ikke godkendt. Eneste grund til at jeg markerede mit svar med Apple tv som et svar er at jeg er så overbevist om at det er den rigtige løsning at jeg faktisk bare venter på at få mine points :)

Men kom da bare med bedre løsninger hvis du har nogen. Det kunne jo være andre i det mindste også kunne blive klogere af det.
Avatar billede oppes Seniormester
21. oktober 2012 - 14:59 #11
Ja jeg kan se filmen på tv med hjælp af hdmi kabel, nuer mit næste problem. hvordan kan jeg optage filmen på harddisk påviasat plushd-box.
Avatar billede oppes Seniormester
22. oktober 2012 - 00:52 #12
tak til allemedvirkende 1 jeg brugte den billige måde som -oro007- foreslog. og det fungerer så svar!
Avatar billede tiger_dk Mester
22. oktober 2012 - 12:05 #13
husk at uddeele point !
Avatar billede oppes Seniormester
22. oktober 2012 - 21:25 #14
husk husk men når jeg venter svar fra oro007 jeg syns han skal ha pointerne eller hvad siger i.
Avatar billede tiger_dk Mester
24. oktober 2012 - 17:48 #15
det bestemmer du, det er dig der har har stillet spørgsmålet
Avatar billede oppes Seniormester
24. oktober 2012 - 21:26 #16
Nu har jeg ventet længe nok og alle som har svaret får pointerne!
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
25. oktober 2012 - 21:01 #17
Wired FIk først alle 7 Emails om hvad der var sket i dag. Pljer at få dem med det samme. Men super at det virker :D
Avatar billede oppes Seniormester
25. oktober 2012 - 21:35 #18
Tak for hjælpen! Nu mistede du pointerne.
Avatar billede arvinaliari Nybegynder
25. oktober 2012 - 21:41 #19
No porb