Avatar billede Kristine_E Nybegynder
15. oktober 2012 - 16:51 Der er 6 kommentarer

Forskel på store og små bogstaver på hjemmeside

Hej

Jeg har lavet min første hjemmeside www.jesperriknie.dk vha iWeb.

Når man åbner hjemmesiden står der på fanen

- Home: JESper riknie...
- Photography: Jesper riknie...
- Music: jesper riknie...

Hvordan får jeg det ændret så alle sider hedder "Jesper Riknie"

Håber I kan hjælpe mig:)
Avatar billede Spench88 Nybegynder
15. oktober 2012 - 17:40 #1
i html koden er der et sted der hedder <title> tekst </title> i linie 12-13. du ændre bare teksten der til det ønskede :)
Avatar billede Spench88 Nybegynder
15. oktober 2012 - 17:40 #2
det skal du selvfølgelige gøre på alle de nævnte sider
Avatar billede jensenjs Juniormester
15. oktober 2012 - 18:59 #3
På siden Home.html står der JESper to steder se billedet i linket neden under

http://gupl.dk/685957/

Dem retter du og gemmer
Avatar billede Kristine_E Nybegynder
15. oktober 2012 - 19:36 #4
Nu har jeg åbnet siden Home.html (og de andre) og rettet de to steder, hvorefter jeg gemmer og lukker. Når jeg så åbner siderne igen er ændringerne ikke registreret - ved ikke hvad jeg gør forkert?
Avatar billede jensenjs Juniormester
15. oktober 2012 - 19:50 #5
Det kan være et cache problem
På de sider hvor det stadig står prøv at trykke på
CTRL og F5 samtidig, det opdaterer siden helt
Avatar billede keysersoze Guru
15. oktober 2012 - 20:15 #6
Du har allerede et lignende spm ude du aldrig vendte tilbage på; http://www.eksperten.dk/spm/966006