Avatar billede Herschend Nybegynder
15. oktober 2012 - 00:33 Der er 4 kommentarer

Win7 audio problem!

Hej! Mit problem går ud på, at jeg gerne vil vide om det er muligt på den ene aller den anden måde at rykke et program fra en "enhed" i windows 7's lyd mixer til en anden enhed... Det er måske dårligt formuleret - men her er scenariet:

Jeg vil gerne have mulighed for at streame en film fra nettet (og derved min computer) og med HDMI få billedet og lyden(!) over på mit Samsung HDTV, men samtidig kunne spille fx. Battlefield med billede og lyden(!) på min bærbare - lyden over et headset sluttet til min bærbare.

Det eneste jeg har haft mulighed for indtil videre er, at have film + lyd kørende over TV'et, men også lyden fra spillet.

Jeg har et Realtek lydkort, Nvidia grafikkort og en fujitsu lifebook bærbar.

HJÆLP!
Avatar billede magic-mouse Novice
15. oktober 2012 - 10:30 #1
Det er absolut muligt.

Hvis du højreclicker på den lille højtaler i processlinien og vælger playback devices.

Der kan du indstille hvad som afspilles hvor. har eks. en indstilning til skype en indstilning til TV en indstilning til spotify osv.
Avatar billede Herschend Nybegynder
15. oktober 2012 - 18:47 #2
Har du mulighed for at vise det step-by-step med billeder? Jeg kan ikke helt se hvordan det skal kunne lade sig gøre...
Avatar billede Herschend Nybegynder
17. oktober 2012 - 12:02 #3
Jeg kan stadig ikke se hvordan det skal kunne lade sig gøre, og en lille billede-guide ville hjælpe en hel del!
Avatar billede Herschend Nybegynder
21. oktober 2012 - 12:53 #4
Jeg kan stadig ikke se hvad du mener - kan du vise det med billeder eller noget i den stil? Jeg vil meget gerne vide om det kan lade sig gøre!!! :)