Avatar billede scoby Nybegynder
14. oktober 2012 - 19:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Asus eee

Jeg har en Asus EEE som jeg ikke kan lave en recovery på. jeg tror knægten installered et prg. fra usb. det går galt og de tager usb nøglen ud og genstarter og derefter , sort skærm. Jeg laver en recovery ( F9 ) den starter slet ikke som i manualen. den loader filer i ca 1½ t for at melde en fejl vedr. hardware ( kunne være usb porten )jeg forsøger flere gange med samme resultat. Skærmen bliver aldrig som Asus beskriver i diverse hjælpe manualer.
Jeg har prøvet med en usb boot fra min stationere PC. den booter men jeg kommer til en sort skærm men pil på. derefter sker der intet. Jeg har ikke en dvd til EEE'en det hele ligger jo på harddisken ( som jeg ikke kan komme ind i.)
Nogen gode ideer?
Avatar billede scoby Nybegynder
29. oktober 2012 - 14:13 #2
har prøvet ubunti uden held. nu har jeg købt Spotmau bootsuite. nu kan jeg bootte, men når jeg kører en chkdsk., hænger den under genopretning af ulæselige sectors. der kører den i 36 timer uden der sker mere. Jeg kan åbne andre programmer uden problem, men kan stadig ikke lave en recovery.
Er det en ny harddisk der skal til?
Avatar billede scoby Nybegynder
29. oktober 2012 - 14:14 #3
Har købt recovery DVD men altså uden held
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2012 - 01:03 #4
kan den PXE boote ???

når du starter for computeren (vis harddisken er TOM ) kommer du så ikke til DHCP...
www.petri.co.il/images/boot_vm_3.gif ???
Avatar billede scoby Nybegynder
11. november 2012 - 12:10 #5
sidste nyt. har sendt den til rep. Jeg fik til sidst installeret windows igen. da jeg så ville installere drivere gik den o sort igen. Så nu er den på vej til Asus i Sverige.
Til Rasmus.
fik aldrig en skærm som dit billede.

Tak for svarene
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2012 - 22:23 #6